Yhdistyksen pääasialliset toimintamuodot ovat seuraavat:

– aamukahvitilaisuudet

– opintopiiri

– alustus, seminaari tai vastaava vuosikokouksen yhteydessä

– seminaarit, keskustelutilaisuudet tai vastaavat.

Yhdistys voi olla yhteistyökumppanina järjestämässä tilaisuuksia, jotka kuuluvat sen sääntöjen mukaisiin toimintoihin.

Mikäli yhdistystä halutaan mukaan jonkin työoikeudellisen tapahtuman järjestäjäksi, on asiasta oltava yhteydessä ennen suunnittelun alkua yhdistyksen puheenjohtajaan.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

JÄSENYYS TIETEELLISTEN SEURAIN VALTUUSKUNNASSA (TSV)

Yhdistys on Tieteellisten seurain valtuuskunnan jäsenseura ( www.tsv.fi ). TSV:n tapahtumista tiedotetaan Ajankohtaista-osassa.

KANSAINVÄLINEN TOIMINTA

Yhdistys toimii Kansainvälisen työ- ja sosiaaliturvaoikeuden yhdistyksen (International Society for Labour and Social Security Law, ISLSSL) kansallisena osastona ja kuuluu assosioituneena yhteisöjäsenenä Kansainväliseen työelämän suhteiden yhdistykseen (International Industrial Relations Association, IIRA). Työoikeudellisen Yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja kuuluu ISLSSL:n hallitukseen. ISLSSL:n tapahtumista tiedotetaan jäsenkirjeessä ja Ajankohtaista-osassa.

ULKOPUOLISEN JÄRJESTÄJÄN TAPAHTUMAT

Yhdistys voi tiedottaa tällä palstalla muista kuin yhdistyksen järjestämistä maksuttomista työoikeuden alan tapahtumista. Tapahtumista ei ilmoiteta jäsenkirjeessä. Muiden järjestämistä maksullisista tapahtumista yhdistys ei tiedota lainkaan.

Liity jäseneksi

Jäseneksi voit liittyä lähettämällä sähköpostin